W celu zapewnienia lepszej obsługi korzystamy z plików cookie. Kontynuując przeglądanie tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze wykorzystywanie plików cookie.
  • Co mogę zaprojektować?

    Po wejściu do kreatora zobaczysz listę produktów, które możesz projektować. Cały czas dodajemy nowe kroje i wzory. Zapisz się do naszego newslettera, żeby być na bieżąco.

  • Co jest mi potrzebne, żeby zacząć projektować?

    Potrzebujesz jedynie komputer z dostępem do Internetu. Zanim zaczniesz projektować musisz również założyć konto w serwisie Modsly. Zajmie to dosłownie 1 minutę!

  • Co dzieje się z moim projektem po zaprojektowaniu?

    The project created by you appears in the Feed. Other users can give it likes. The most popular designs will become shoppable, so it is worth collecting likes.

  • Czy mogę kupić zaprojektowany przez siebie produkt?

    If your product receives enough likes, both you and other users will be able to buy it.

  • Za co można otrzymać punkty?

    Punkty można otrzymać za większość aktywności na platformie Modsly, np. zapraszając innych użytkowników, tworząc projekty, obserwując innych użytkowników oraz za polubienia i komentowanie projektów itp.

  • Po co w ogóle zbierać punkty?

    Odpowiednia liczba punktów odblokowuje nowe funkcjonalności oraz pozwala wejść na wyższy poziom. Można je też wymieniać na zniżki i nagrody.

  • Jak można otrzymać nagrody?

    Biorąc udział w wyzwaniach i konkursach na platformie Modsly. Żeby być na bieżąco i otrzymywać informacje o nich, zapisz się do newslettera.

  • Czy muszę zbierać punkty?

    Nie, ale uważamy że to fajna zabawa. Poza tym punkty w zasadzie zbierają się same gdy korzystasz z serwisu.

  • Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

    Nie. Wszystkie zamówienia mogą być zrealizowane bez rejestracji lub zakładania konta. Jednak jeśli chcesz skorzystać ze zniżek i promocji oferowanych przez Modsly musisz być zarejestrowanym użytkownikiem.

  • Czy mogę podać inny adres do wysyłki zamówienia w formularzu zamówienia (na przykład do pracy lub do innej osoby)?

    Tak. Paczkę możemy wysłać na adres inny niż adres Zamawiającego.

  • Czy będę informowany o postępach w realizacji mojego zamówienia? Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

    Tak, będziesz informowany e-mailem na każdym ważnym etapie zamówienia. Ponadto zawsze możesz sprawdzić status zamówienia na stronie, podając numer zamówienia i adres e-mail oraz kod pocztowy.

  • Dlaczego nie otrzymałem e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia lub wysyłki mojego zamówienia?

    Sprawdź folder Spam w skrzynce odbiorczej. Czasami nasza korespondencja może być klasyfikowana jako spam. W innym przypadku skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

  • Gdzie znajdę moje projekty?

    W sekcji Mój profil. Po zalogowaniu kliknij w swój awatar i wybierz z menu Mój profil.

  • Jak zmienić zdjęcie profilowe?

    Wejdź w Mój profil i kliknij w ikonę swojego awatara (zdjęcia profilowego), a następnie wybierz zdjęcie z dysku.

  • Jak zmienić dane w moim profilu?

    W Ustawieniach. Po zalogowaniu kliknij w swój awatar i wybierz z menu Ustawienia.

  • Jak zmienić hasło do mojego konta?

    W Ustawieniach. Po zalogowaniu kliknij w swój awatar i wybierz z menu Ustawienia.

Nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do nas.